“Postižené” figuríny zaplavily Švýcarské výlohy
Reklamní figuríny – někdy až přespříliš dokonalé. Nemůže být řeč o jakékoli nedokonalosti. Charitativní organizace Pro Infirmis zvolila velice netradiční způsob jak upozornit lidi s postižením.
V kampani nazvané „Because Who Is Perfect? Get Closer” byly vytvořeny figuríny osobností s tělesným postižením, které pak byly vystaveny na nablýskané Bahnhofstrasse ve švýcarském Curychu, a to hned ve výlohách několika obchodů WE Fashion, modissa, PKZ, Schild a Bernies.
Jako vzor pro figuríny posloužili filmový kritik Alex Oberholzer, Miss Handicap 2010 Jasmine Rechsteiner, atlet Urs Kolly, herec Erwin Aljukić a blogerka Nadja Schmid. Video níže zobrazuje proces měření postav zmíněných a seznámení s jejich „plastikovým já”:
“Protože kdo je vlastně dokonalý?” ptá se v závěru emotivní video charitativní organizace Pro Infirmis.
Zdroj: adsoftheworld.com, aktualne.centrum.cz, m-journal.cz,