magazín

Moderní ženy vs. moderní cvičení – Dejte přednost efektivitě a ušetřete svůj čas

Moderní ženy vs. moderní cvičení – Dejte přednost efektivitě a ušetřete svůj čas

Udržovat stále své tělo v kondici dá někdy pořádně zabrat, že? Odpouštíme si sladké, moříme se v posilovnách, už přímo nenávidíme večerní nutnost běhu. Nešlo by si štíhlou linii udržet i jinak? Jak trénovat své svaly bez častých návštěv posilovny? Jde to vůbec? Ano jde! A řešení je možná ještě snadnější, než si myslíte. Čtěte dál tento článek a proveďte inovaci vašich fitness návyků.

 

Chcete-li, aby bylo vaše tělo zpevněné, pohybu se určitě nevyhnete. Základem pro štíhlou linii je taky dobrá strava. Pokud si nebudete hlídat denní příjem potravin, daleko hůře se vám budou kila dolů shazovat. Čím více si dopřejete nezdravých lahůdek, tím déle v posilovně budete muset zůstat. Nás článek se ale zabývá cvičením, o stravě podrobně třeba někdy příště.

 

Pokud jste se právě rozhodla pro návštěvu různých fitness studií, musíte si nejprve odpovědět na otázku ,,Proč?‘‘. Proč vlastně chcete začít cvičit? Máte v úmyslu pouze posílit svalstvo a zformovat postavu nebo shodit pár kilogramů a pak si váhu udržovat? Každý požadavek vyžaduje trochu jiné cvičení, je dobré si nejprve rozmyslet svůj cíl a prozkoumat možnosti. 

 

Cvičení má i mnoho dalších plusů, které (nejen) každá žena ocení. Nemění jenom tvary vašeho těla, ale působí na vás i zevnitř. Zbaví člověka stresu i jiných negativních pocitů. Správným cvičením můžete mnohonásobně zlepšit svůj zdravotní stav. Rušíte jím taky riziko různých druhů zranění. Cvičení pomáhá omezit příznaky menopauzy u žen. No není to dostatek důvodů proč se začít pohybovat?

 

Nedostatek pohybu a cvičení má taky za příčinu oslabení HSS, tedy hlubokého stabilizačního systému. Ten je tvořen svaly uloženými v břišní stěně, které pomáhají tělo každého člověka držet vzpřímené. Mají za úkol udržet přesnou linii postavení hlavy, páteře, jejích kloubů a taky pánve. Jakmile se systém dostatečně neprocvičuje, dochází k problémům, které jsou spojené s bolestmi zad nebo hlavy. I proto je důležité cvičit. Nebo snad chcete, aby vás denně bolel ,,celý člověk‘‘?

 

Pěkná postava hraje v životě žen v mnohých případech významnější roli než v životě mužů. Ženy mají však s nadváhou mnohem více problémů. Za tím stojí taky rozmístění žen v jednotlivých odvětvích zaměstnání. Sedíte celý den v kanceláři, po odpracovaném čase jdete domů a sotva máte sílu uvařit večeři? Nemáte na posilovnu či jiné cvičení čas a ani chuť? Pak je tu pro vás jednoduché řešení.

 

Dejte přednost moderní metodě cvičení a vyzkoušejte nejefektivnější trénink současnosti na stroji Moha Bodytec II. Zastavte se vyzkoušet si EMS trénink ve společnosti ÁčkoFit, která se nachází v Novém Jičíně.

Bild 194

Jaká je největší výhoda tohoto cvičení? Zabere vám pouze dvacet až třicet minut. Zahřáto a aktivovánu bude 95% veškerého tělesného svalstva a vaše tělo podá výkon, který je srovnatelný se třemi až čtyřmi hodinami tvrdého tréninku v posilovně.

 

Metoda elektrické stimulace svalů (EMS) umožňuje zaktivovat veškeré svalstvo, tedy i již zmíněné svaly hlubokého stabilizačního systému. Nejenže díky této metodě dostanete svou váhu pod kontrolu, ale taky se zbavíte bolesti hlavy a zad.

 

Vaše šlachy, klouby a vlastně celý pohybový aparát nevystavujete při cvičení žádnému přetížení. Nehrozí vám žádné zranění.

 

Cvičením s EMS Bodytec snížíte tělesný tuk a ovlivníte metabolismus. Pokud vás doposud trápila celulitida, za pár týdnů na ni už ani nepomyslíte.

 

Tato metoda trénování nevyžaduje žádné speciální dovednosti, vše vám bude vysvětleno na úvodní hodině, kterou vás provede váš osobní trenér.

 

Více informací o této nejefektivnější fitness metodě současnosti najdete na webových stránkách Ackofit.cz. Jste připravena na první ,,třicetiminutovku‘‘?

 

 

Autor: Kamila Spoustová

Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.