NOVÁ ZNAČKA V CENTRU PRAHY

 

První prodejnu v České republice, v centru Prahy, v Železné ulici, otevřela americká značka Woolrich, 16. 7. 2014.

Umístěním své prodejny v České republice, pokračuje Woolrich ve své expanzi v Evropě.

 

Značka Woolrich vždy dbala na to, aby její modely měly nadčasový design a vysokou funkčnost. Pro uvedení své značky do Evropy vytvořila společnost Woolrich speciální oddělení pro design a styl, které mělo za úkol vytvořit mix kreativních stylů USA, Evropy a Japonska a navrhnout moderní kolekce, které budou ctít původní standardy funkčnosti modelů.

 

V posledních letech značka Woolrich své evropské působení ještě rozšířila a získala kromě Itálie vedoucí postavení také na trzích v Německu, Rakousku, Švýcarsku, Holandsku, Belgii, celé Skandinávii a Francii a upevnila si svou pozici na španělském a ruském trhu.

 

Společnost se ale neomezila pouze na starý kontinent. S představením kolekce FW08 byla značka uvedena i na trhy na Dálném východě a v Japonsku, zatímco kolekce FW09 značku představuje v novém světle také v USA a Kanadě.

 

Díky trvalému nárůstu prodejů rozšiřuje značka Woolrich svou strategii světového rozšíření působnosti tím, že posiluje maloobchodní prodeje výstavbou sítě exkluzivních obchodů značky Woolrich a také pomocí konceptu speciálních prodejních míst, tzv. „shop in shop“ v hlavních evropských a světových metropolích.

 

Uspořádání obchodů vždy odpovídá filozofii značky Woolrich, která klade důraz na zachování autenticity při moderním zpracování jednotlivých produktových řad. Obchody jasně vyjadřují příslušnost k hodnotám a tradici značky, reflektují neformální styl populární v USA a moderní image kolekcí.

 

Uvnitř obchodů najdeme industriální prvky, které představují propojení s výrobní složkou společnosti, stejně jako dekorace v podobě vlny a dřeva.

18

IDENTITA ZNAČKY WOOLRICH

Od roku 1830 se značka Woolrich soustředí na OUTDOOROVÉ oblečení, které je historickým předchůdcem amerického sportovního oblečení, a přenesení ikon mikro světů, ve kterých byl její styl oblékání v minulosti nastaven, do moderní doby.

Od řady „pracovního oblečení“, která se zrodila z potřeby ochrany před nepříznivými vlivy počasí a specifických nároků amerických zemědělců a později i pracovníků v těžkém průmyslu, přes vysokou funkčnost oblečení pro vyznavače honů, lovů a rybaření, až po vojenské uniformy, byla značka Woolrich vždy ztělesněním ducha Ameriky.

Od prvních péřových bund typu parka, které byly poprvé vidět u účastníků expedicí do Arktidy a oblíbili si je i mladí studenti středních škol a univerzit, přes komunity hippies, kteří našli zálibu ve starých uniformách pro jejich vysokou odolnost, nízkou cenu a nekonformnost, až po současné nošení outdoorového oblečení v každodenním životě (oblečení na víkendy a neformální pátky), se prostředí, pro která je oblečení navrhováno, nemění – práce, univerzitní studia, sportovní a víkendové aktivity nebo typicky americký styl cestování po světě.

 

ARKTICKÁ PARKA WOOLRICH – IKONICKÝ PRODUKT

Bundy střihu parka, které jsou dnes kultovním modelem značky Woolrich, poprvé začali nosit američtí dělníci pro jejich pohodlnost, sílu materiálu a odolnost vůči nízkým teplotám.

Vnitřní výplň je 100% z přírodního peří, lemování kapucí, které chrání proti omrzlinám je z kožešiny kojotů, která byla zvolena pro svou extrémní odolnost vůči nízkým teplotám. Manžety u rukávů brání pronikání studeného vzduchu pod bundu, široké kapsy se zapínají na knoflíky. Horní kapsy, které slouží pro zahřívání rukou, mají podšívku z hřejivého materiálu, proto není potřeba používat rukavice. Parka má i vnitřní kapsu z nepromokavého materiálu. Její speciálně řasené zapínání pomáhá kapsu udržet blízko těla, aby ani při naplnění pod bundu nepronikal studený vzduch. Zipy chrání vypodšívkovaná klopa a lze je rozepínat z obou konců.

V Itálii zaznamenaly parky značky Woolrich velký úspěch ve druhé polovině 90. let minulého století. Všichni vyznavači módy museli Arktickou parku vlastnit a slovo Woolrich se stalo synonymem pro bundy, které se do té doby označovaly slovem PARKA.

I oficiální slovník módní terminologie „The Fashion Dictionary“ potvrzuje, že společnost WP pomohla k rozšíření fenoménu Parka tím, že do Itálie dovezla značku Woolrich.

1

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *