magazín

Jaké značky tenisek jsou aktuálně nejoblíbenější?

Jaké značky tenisek jsou aktuálně nejoblíbenější?

V poslední době se setkáváme s novinkami ve světě módy mnohem méně, než jsme zvyklí. Přece jenom není zrovna mnoho nových módních trendů na pultech obchodů, protože se zkrátka vrací kousky z minulosti, které sklízejí podstatné úspěchy, proto proč přicházet s něčím novým. Díky tomu, že se v poslední době vážně nesetkáme s nějakými novinkami, které musíme mít v šatníku, se více zaměřujeme na koupi bot. Boty jsou přece to hlavní, co dokonale dokončuje outfit. Navíc v současné době se neustále ukazují světu nové značky obuvi, které touží po tom, abychom na ně nahlédli, popřípadě si nějaké jejich botky i koupili. My však podle aktuálních průzkumů dáváme přednost osvědčené klasice, která má řadu dobrých recenzí a o níž víme, že nemá konkurenci. Nové značky obuvi se tak bohužel musí jít zahrabat, protože boty už své kapacitní giganty mají. O jaké značky se jedná?

• Adidas

Většinou na značky obuvi dbáme jenom tehdy, pokud se jedná o tenisky. Ty musí být pohodlné, přesto vkusné, ale hlavně musí být i kvalitní. Zaměřujeme se proto na koupi od těch nejznámějších značek, mezi něž se řadí i značka Adidas. Ta nyní sklízí poměrné úspěchy, protože zvyšuje neustále své zisky. Do kurzu se totiž dostaly ty klasické podoby tenisek, které známe z dob dávno minulých. Jedná se o klasické tenisky se zaoblenou špičkou, které jsou většinou v klasické bíločerné podobě. Mají rovnou podrážku, ale i tak v nich noha nebolí.

• Converse

Na trhu jsou více jak sto let – Conversky. Letos doslova zažívají jakýsi boom, protože je dnes musí mít vážně každý. Není se čemu divit, vždyť právě tyto boty jsou určeny nejen k pohodlné formě looku, ale také k elegantnější formě vašeho outfitu. Volte je proto i k šatům bez jakýchkoli obav z toho, že je tato kombinace krokem vedle. Není to totiž tak. Kombinace elegance a pohodlí je dnes v kurzu!

Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.